EDAT:
A partir de 4 anys
OBJECTIUS GENERALS:
- Iniciar-se en la descoberta i l’ús del llenguatge corporal, verbal, matemàtic, musical i plàstic.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
- Desenvolupar les capacitats lògiques.
- Treballar conceptes com gran, petit, curt, llarg...
- Fer comparacions: més llarg que..., més curt que..., més que..., menys que..., igual que...
- Treballar amb qualitats com el color, la mida ...
- Portar a terme sèries, classificacions i ordenacions.
- Desenvolupar conceptes matemàtics com sumar, restar, multiplicar, dividir, descompondre nombres...
- Fer servir diversos models de representació.
MATERIAL:
- Regletes de
Cuisenarie
ORGANITZACIÓ:
Durada:
30 minuts
Espai:
a l’aula.
Agrupament:en
petits grups de 5 infants i individual.
ELEMENT MOTIVADOR:
CONTEXTUALITZACIÓ:
unitat didàctica lògic-matemàtic.
PROCEDIMENTS:
- Dividim els infants en petits grups de 5 infants.
- A cada grup els donarem regletes per que experimentin.
- Després els explicarem que han de fer i com ho han de fer.
- Els direm que han de fer una escala amb les regletes de petit a gran.
AVALUACIÓ: L’avaluació
es basarà en l’observació directa i fent preguntes als infants, per recollir
les dades dels diferents moments del procés i poder comprovar el grau
d’assoliment dels objectius que constarà als informes. Es farà mitjançant
graelles i anotacions escrites.
AUTORA:
Eva Soler
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada