EDAT:
A partir de 4 anys.
TÈCNICA: qualitat en el context de la vida quotidiana.
OBJECTIUS GENERALS:
- Iniciar-se en la descoberta i l’ús del llenguatge matemàtic.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
- Reconèixer les qualitats sensorials: color, forma i grandària.
- Agrupar per criteris qualitatius.
- Classificar, i ordenar per criteris qualitatius.
MATERIAL:
- La imatge d’un quadre
ORGANITZACIÓ:
Durada:
1 hora
Espai:
a l’aula.
Agrupament:
en petits grups de 5 infants i individual.
ELEMENT MOTIVADOR:
Ensenyar la imatge
d’un quadre.
CONTEXTUALITZACIÓ:
unitat didàctica lògic-matemàtic.
PROCEDIMENTS:
- Amb el projector mostrem imatges de diferents quadres.
- Després posem els infants en petit grup i els mostrem imatges dels quadres.
- Fem una pauta amb les qualitats del quadre: els colors, la forma, i la grandària.
- Reproduïm els quadres a mida gran.
- Un cop acabat el quadre el pengem al passadís de l’escola.
AVALUACIÓ:L’avaluació
es basarà en l’observació directa i fent preguntes als infants, per recollir
les dades dels diferents moments del procés i poder comprovar el grau
d’assoliment dels objectius que constarà als informes. Es farà mitjançant
graelles i anotacions escrites.
AUTORA:
Eva soler
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada